مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

Sms haye asheghane jaleb

دوستان گلم برای دریافت جدیدترین و باحالترین اس ام اس های عاشقانه روی لینک زیر کلیک کنید:

اس ام اس عاشقانه جدید

من تو زندگی سه چیز رو دوست دارم ، ماه ، خورشید و تو رو

اولی واسه شبم میخوام ، دومی واسه روزم میخوام ، و تو رو واسه تک تک لحظاتم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

یک دنیا ستاره نذر آرامش چشمات میکنم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

برای همیشه خداحافظ ، تو آدم بشو نیستی .. دیگه تموم شد هر چی بین ما بود.. دیگه خسته شدم.. بریدم... ما واسه هم ساخته نشدیم
:
:
اگه یه روز این sms رو بهت بدم چیکار می کنی؟ یالا تکلیف منو روشن کن!

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن
دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا ، دل شکستن کار آسانی است حرفش را نزن

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ی ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را...

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم ، بی تو آرام و عمر زندگانی همه خواب پریشونه به چشمم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

بودنت یه جور ، نبودنت یه جور ، در این دنیای جور وا جور ، دوستت دارم بدجور

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

می خوام برم ونیز ، پیدا کنم یه میز خیلی تر و تمیز ، با یه چاقوی تیز روش بنویسم یه ریز ، دوستت دارم عزیز

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

می خوام قلکم را بشکنم و با نصف پولش نازت بخرم و با نصف دیگه اش مداد رنگی بخرم تا نازت رو بکشم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

:

همه فهمیدند دوستت دارم . . . !

نظرات 9 + ارسال نظر
rey جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

kheyli ziba boodan

شیرین عسگری جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

جالب بود

sanaz یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

kheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilyyyyyyy bikhod bud vaqean

ana پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

midA پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

Nazari nadaram khoB chi beGam kheyli chert bOod

parastoo یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ق.ظ

hi
khob 5tA sms cheso rikhti man b chi nazar bedam akhe han?
2saate daram search mikonam too wenloge. toham4ta doone s has. chera ba asabe man bazi mikonin akhe

دقت کن دوست من بالا لینک جدیدترین اس ام اس های عاشقانه رو گذاشتم چرا دقت نمیکنید آخه؟

elsa چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

e

hasan سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

kheilin jaleb boooooooooood

mahtab پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ب.ظ http://mahtab.light.night1995@gmail.com

khob bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد