مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

واقعیت جالب در مورد سال 2011 میلادی و سال 1390 شمسی

دو رقم آخر سال تولد خودرا (سال میلادی ) با سنی که امسال خواهید داشت جمع کنید و نتیجه برای همه 111 است امسال سال پول است ماه اکتبر امسال 5 یکشنبه ، 5 دوشنبه و 5 شنبه خواهد داشت و این اتفاق فقط هر 823 سال یکبار رخ میدهد این سالها به عنوان کیف پول شناخته شده اند.

و اما درمورد سال شمسی :

۲ رقم آخر سال تولدت رو ( سال شمسی ) ، با سن خودت جمع کن ، میشه ۹۰ !

این جریان عجیب هر ۸۲۳ سال یک بار اتفاق میافته !.

( شایع شده است که اگر این متن رو برای 8 نفر از دوستای خوبتون بفرستین تا 4 روز آینده پولی به دستتان میرسد و هرکسی که این زنجیره را ادامه ندهد چیزی دریافت نمیکند. )

من خودم که به خرافات اعتقاد ندارم اگه شما اعتقاد دارین بفرستین حتما پول گیرتون میاد اگه واقعا راست بود به ما هم بگین تا امتحان کنیم.

نظرات 46 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://hisara.mihanblog.com

سلام مطلب خوبی بود ولی این که ۲رقم آخر سال تولد رو +سال تولد بکنیم در همه ی سنین و در تمامی سال ها مشترک است مثلا ۱۲+۱۳۷۷=۱۳۸۹و اگر این نو جوان اأن یکسال بزرگتر شده باشه میشه۱۳+۱۳۷۷=۱۳۹۰

maral11587 پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

غلت کردی...
اینا هر سال تکرار میشن

ادیب پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ http://download-chat.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی خداروشکر
اگه افتخار تبادل لینک بدین خوشحال میشم
لطف کنین منو با نام
(دانلود-عکس-مطالب-چت رووم-sms)
لینک کنید ممنونم
شماهم با اسم
لینک شدید
درضمت تا یک ماه شمارو لینک میکنم
وانتظار دارم شماهم منو لینک کنید
ممنونم که چشمای نازتو روو پیغام من گذاشتی
وقت کردی یه سر به وبلاگم بزن
سلام عزیزم خوبی خداروشکر
اگه افتخار تبادل لینک بدین خوشحال میشم
لطف کنین منو با نام
(دانلود-عکس-مطالب-چت رووم-sms)
لینک کنید ممنونم
شماهم با اسم
لینک شدید
درضمت تا یک ماه شمارو لینک میکنم
وانتظار دارم شماهم منو لینک کنید
ممنونم که چشمای نازتو روو پیغام من گذاشتی
وقت کردی یه سر به وبلاگم بزن
تبادل لینک خیلی مهمه واسه افزایش بازدیدکننده گان
بای

ادیب پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ق.ظ http://download-chat.mihanblog.com/

شما با اسم مطالب جالب و جذاب لینک شدید

حسین سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

آقا خودت هم سرکاری

ژاله شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.dokhtaranehirani.blogfa.com

سلام،...خیلی خیلی جالب بود،ایول
به وبلاگ من هم یه سری بزن،منتظرم

میثم-گوشنواز یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://gooshnavaz48.in

من رو با نام : سایت گوشنواز
لینک کنید . اگر دوست دارید ما هم شما را لینک کنید در سایت ما نظر دهید و نام سایت و ادرس سایت خود را هم درج کنید . ممنون

Navdims یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://poolaki2012.blogfa.com

سلام،سایتتون خیلی خوب بود،من هم یه وبلاگ دارم که توش کسب درآمد از اینترنت رو به صورت حرفه ای و رایگان آموزش دادم (تو قسمت(پیوند)آموزش،و یه راهکارایی هم پیشنهاد کردم و تموم سایت های معتبر ایرانی رو که به تموم بانک های ایرانی پرداخت می کنند رو معرفی کرده ام(حدود 25تا هستند)،اگه سری به وبلاگم بزنید مطمئن باشید باعث افزایش درآمدتون میشه.در ضمن به کسایی که از طریق وبلاگ من ثبت نام کنند،جایزه هم میدم(جایزه=میانبری به سوی ثروتمند شدن)www.poolaki2012.blogfa.com
اگه تمایل به تبادل لینک دارید،وبلاگ من را با نام ((آموزش تضمینی کسب درآمد اینترنی)) در سایتتان لینک کنید و به وقتی لینک کردید،به من بگید که من با چه نامی سایتتونو لینک کنم؟

احمد پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mozoazad.blogfa.com


خیلی جالب بود به ما هم یه سری بزن.

محمدرضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ http://mardoone.nasle4.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار قشنگ و پر محتوایی دارید
اگر مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدید تا شما رو لینک کنم و بعد شما هم من رو لینک کنید
اسم وبلاگ من رو **عکس و مطالب جالب روز** بذارید و عنوانی رو که دوست داشتید بگید تا شما رو لینک کنم
مر30 و موفق باشید[گل]
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•

تو باید به یه خود باوری برسی پس خودتو باور کن و باور کن خدایی هست.

ترمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

یه چیز بی مزه بود هیچم جالب نبود

nadi یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

salaam vaaaay cheqad jalebe male hame khoonevadam 111 oomade

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://baran2012.shakheh.com

سلام.
مطالبتون خیلی جالب بود.وبلاگ خوبی دارید.به وبلاگ من حتما سر بزنید.کلی عکس و مطلب جالب و دیدنی دارم!!

fatemeh دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://theclassroom.blogfa.com

این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

باران پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://baran2012.blogdoon.com

سلام.خیلی وبلاگ خوبی دارید.
از همه دعوت میکنم به وبلاگ من هم سری بزنید.پر از عکسها و مطالب جالب از همه جای دنیا و درباره همه چیز!!

maryam دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

خیلی سرکاری بود

مهرناز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://dast-to-damagh

سلام لطفا مارو بلینک و خبر بده بلینکیمت . به ما ام سر بزن ....

جوجو جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://talajoojoo.blogfa.com/

مطلب سر کاری بود؟؟؟؟
ایراد نداره همه مارو دارن سر کار میزارن تو هم روش

poria جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://amantino.blogfa.com

سلام چه وب جالبی داری پستاتم عالین بازم بهت سرمیزنم ...خوشحال میشم همیدیگه رو لینک کنیم اگر موافقی منو با عنوان ๑۩۞۩๑بهترینهای اینترنت๑۩۞۩๑ لینک کن بعد بهم خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم منتظرتم...
amantino.blogfa.com

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

منم با نظر سارا موافقم تو راست میگی سارا جونم

یه بنده خدا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

ایرادی نداره از مطالب وبلاگتون واسه وبلاگ خودمون کپی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

dinzi دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ


چرا به بنده خدا گیر میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از خودش که نگفته!!!!
خوبه حالا گفته اعتقاد نداره

ساناز دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

منم با اقا حسین موافقم.سرکاری.زیادی داری تلاش میکنی.بابای

رزا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

برو بابا تا من بخوام میلادی رو حساب کنم شب میشه

سانیا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

baro baba man ke sardar naqyavordam

پریسا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست......
...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

مهسا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://blosem.blogfa.com

baba inke chizi nis.har sal hamintore

farshad7394 یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

خانم مارال11587 شما که اینقدر فهمیده ای که فهمیدی اینا هرسال تکرار میشن چرا الفاظ بد! تازه اونم غلط کردیه نه غلت کردی! از آدم فهمیده ای مثل شما بعیده!!!!

مینا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

متاسفم ک اینقده خنگی

باران شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

این موضوع فقط برمیگرده به ریاضی عزیز دلم و توی همه ی سال ها اگه 2 رقم آخر ساله تولودو با سنت جمع کنی حاصل جمع اون سالی میشه که توش قرار داری !!!!
امیدوارم موفق باشی

سسسس چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

بدجور ساده ای

هلنا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

مسخره اصلا این جوری هم نیست

LALO پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

RASTE ANJAM BEDID

20rank یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://20rank.ir

با سلام به شما مدیر محترم
سایت بیست رنک جهت خدمت به مدیران وبلاگ ها و وب سایت ها راه اندازی شد.
برخی از خدمات سایت:
تبادل بازدید-تبادل لایک فیس بوک-تبادل ویدیو های یوتیوب-تبادل گوگل پلاس-تبادل تویتر-سیستم تبادل بنر حرفه ای بین کاربران-سیستم تبادل لینک
عضویت و خدمات سایت کاملا رایگان میباشد
همین حالا به ما بپیوندید

با تشکر بیست رنک
www.20rank.ir

متینه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://tintini.blogfa.com

حامی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام عالی بود

farzad شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://qareqati.blogfa.com

b ma sar bzanid:D

رها دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

کاملا اشتباه بودحتی بعد از 3بار امتحان کردن

هلِیــــــــا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.helya.blogfa.com

سلاااااااااااامممممممممم .. خیلی خوبه .. به وبلاگ منم سر بزن .. موفق باشی .. بای ..

mozhgan چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

man fk nakonam rast bashe

noisyaram پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.aramahmari|@yahoo.com

boro kashketo besab amoo

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

زهرا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ق.ظ

برو بابا خودتو مارو گذاشتی سر کار که جی ؟؟؟؟؟ صفحه سیاه کنی!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

zeinab شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

ham khodet sarekari ham maro hozashti sare kar

فرشته چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

نخیر دورغه
من متولد 68 ام.به نظرتنو 22 سالمه یا 23
جمع که میکنم میشه 91
فقط وقت آدمو میگیرید الکی

شیرین عسگری جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

چققققققققققققققققققققققققققققققدر مسخره بووووووووووووووووووووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد