مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب فیسبوکی

رفتم بانک به کارمنده میگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ببخشید شما صندوقدار هستین؟ پ نه پ؛هاچ بکم

.

.

.

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :
7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !
دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....
منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !
خیلی وقته دلم تنگ شده ... !!!
.

.

.

توجه کردید ؟
کافیه سیم جارو برقی رو جمع کنی !
اون موقع است که آشغالا شروع میکن خودشونو یکی یکی بهت نشون میدن
 

 

 

دختر کوچولویی به باباش زنگ زد و گفت:
بابا داری میای خونه شیرنی میخری...؟
جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه..!
ماشینشو زد کنار خیابون پیاده شد آروم و با خجالت گفت: آزااااااادی آزااااادی 2 نفر


ادامه مطلب ...

سوالات جلسه خواستگاری

طرح سؤال ، دریچه ای است که به سوی شناخت از یکدیگر گشوده می شود. البته مهم این است که به سؤال ها چگونه پاسخ داده شود. نحوه پاسخ دادن به سؤال ها، تصویری از طرف مقابل در ذهن دیگری می سازد. هرچه پاسخ ها واقعی تر و صادقانه تر باشند تصویری هم که ساخته می شود صحیح تر خواهد بود. این امر کمک می کند تا زن و مرد راه بهتری را در زندگی پیدا کنند، این راه می تواند به ازدواج و یا قطع رابطه و عدم ازدواج ختم شود. رسیدن به هر یک از این راه ها در صورتی که عاقلانه و درست باشد به نفع زن و مرد است.

البته باید در نظر داشت که هیچ پاسخی درست یا اشتباه نیست.هدف از طرح پرسش، این است که متوجه شوید در شرایط خاص مورد نظر، چه رفتاری دارید و درباره گذشته و آینده چگونه فکر می کنید. برای خشنود کردن نامزدتان پاسخ هایتان را تغییر ندهید و از پاسخ های زیرکانه ای که بیانگر حقیقت نیستند خودداری کنید. پاسخ های غیرواقعی به منظور پیشگیری از جر و بحث، به نفع هیچ کس نیست.بهتر است به جای نامزدتان هم پاسخ ندهید و عقیده خاص خود را بیان کنید .مثلاً : اگر از شما می پرسند آیا بچه می خواهی یا نه؟ پاسخ ندهید که نامزدم بچه نمی خواهد. 

 

ادامه مطلب ...

چرا زن گریه می کند

پسرک مادرش را در حال گریه دید. با پاهای کوچکش دوان دوان نزد او رفت و علت گریستنش را جویا شد. مادر جواب داد: عزیزم من برای اینکه یک زن هستم گریه می کنم. 

 

mataleb-jaleb.blogsky.com 

 

ادامه مطلب ...

دانستنیهای قرآنی

آیا میدانید : تعداد ۱۰۱۵۰۳۰ نقطه در قرآن بکار رفته است.

آیا میدانید : تعداد ۵۰۹۸ محل وقف در قرآن وجود دارد.

آیا میدانید : تعداد ۳۹۵۸۶ عدد کسره در قرآن بکار برده شده است.

آیا میدانید : تعداد ۱۹۲۵۳ عددتشدید در قرآن بکار برده شده است.

آیا میدانید : بهترین نوشیدنی که در قرآن ذکر شده ( شیر ) می باشد.

آیا میدانید : بهترین خوردنی که در قرآن ذکر شده ( عسل ) می باشد.

 

ادامه مطلب ...

جشنواره عجیب پرتاب موش

اسپانیا کشوری است که هرساله جشن های عجیب و غریب زیادی را برگذار می کند و چند روز پیش نیز یکی از مسابقات واقعا عجیب آن ها برگزار شد که طی آن افراد زیادی در خیابان ها به رقابت پرداختند

 

جشنواره موشها mataleb-jaleb.blogsky.com 

 

ادامه مطلب ...