مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

عکس پت و مت

عکس پت و مت


عکس پت و مت 

فرزند خالق اثر «پت و مت» گفت: شخصیت‌های انیمیشنی این فیلم در زندگی ما واقعی هستند و به همین دلیل می‌توان با آنها به راحتی ارتباط برقرار کرد.

   

نشست نمایندگان رسانه ها با حضور مارک بنش فرزند خالق اثر پت و مت و «تومایس وایفر» تهیه کننده و «علی علایی» یکی از کارشناسان فیلم کودک در سالن چشم‌انداز نگین هتل کوثر اصفهان برگزار شد.مارک بنش با ابراز خوشحالی از استقبال مردم ایران از فیلم پت و مت، اظهارکرد: تصور نمی‌کردم که در ایران عروسک‌های من مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

 

 عکس واقعی از پت و مت

 

وی با بیان اینکه خوشحالم در ایران این دو شخصیت به نام اصلی خودشان معروف شده‌اند، تصریح کرد: پدرم طراح داستان‌های مصور در روزنامه بود و ایده اولیه خلق این دو کاراکتر از همان داستان‌های مصور به ذهنش خطور کرد و زمانی که تصمیم گرفت کار فیلم انجام دهد تجربه طرح داستان‌های مصور به او کمک بسیاری کرد.وی گفت: این داستان‌ها طرفدارهای بسیاری در روزنامه داشتند و استقبال مخاطبان این نوید را به پدرم داد که نسخه تصویری پت و مت با استقبال خوبی رو به رو خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه خصوصیات اخلاقی پدرش شبیه پت و مت بود، گفت: پدرم انسانی کاملا خوش بین بود و گاهی هم مانند پت و مت خنگ می‌شد.بنش اضافه کرد: نخستین قسمت این مجموعه با هدف اینکه مخاطب آن بزرگسالان هستند ساخته شد اما در ادامه تغییر رویکرد داد تا علاوه بر جذاب بودن برای بزرگسالان، کودکان را نیز با خود همراه کند.

 

وی گفت: قسمت‌های نخستین این اثر را آهنگساز مجربی ساخت که متاسفانه فوت کرد اما از آن زمان تاکنون با آهنگسازی کاری می‌کنیم که موسیقی فیلم‌های کودکان را ساخته است.وی افزود: هدف ما تنها سرگرمی نیست بلکه جنبه آموزشی برای کودکان و تقویت خلاقیت‌ها نیز دارد و این دو عروسک می‌خواهند به مردم جهان بگویند، بهتر است خوش باشید.

 

وی با بیان اینکه برای جهانی شدن پت و مت در متن تغییری ایجاد نکردیم گفت: برای رسیدن از یک تولید محلی به تولید جهانی، باید کارهایی انجام داد اما ما برای این دو عروسک کار خاصی انجام ندادیم.

 

 عکس واقعی از پت و مت

 

وی افزود: تنها تغییری که در تولید این اثر از ابتدا تاکنون انجام شد مربوط به تصویربرداری بود که هشت اپیزود جدید آن را دیجیتالی تصویربرداری کردیم.تهیه کننده پت و مت گفت: نام این عروسک‌ها در ابتدا «دو کارگر» بود سپس به «انجام شد» تغییر کرد زیرا آنها در پایان هر قسمت هر طور که شده کارشان را به انجام می‌رساندند.تومایس وایفر تصریح کرد: زمانی که با توزیع کننده جدید قرارداد بستیم برای اینکه جنبه بین‌المللی‌اش بیشتر شود، نام آن را به پت و مت تغییر دادیم و این تغییر نام در سال ۱۹۸۴ اتفاق افتاد.

 

خالق اصلی این عروسک‌های دوست داشتنی «لوبومیر بنش» پدر «مارک بنش» بود اما این هنرمند فوت کرد و پسرش راه او را ادامه داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد