مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

داستان تصویری

من سرم توی کار خودم بود
 


بعد یه روز یه نفرو دیدم


اون این شکلی بود


ما اوقات خوبی با هم داشتیم


من یه کادو مثل این بهش دادم


وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم


ما تقریبا همه شبها با هم گفت و گو میکردیم


وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه میکردن


و منم اینجوری بهشون جواب میدادم


اما روز ولنتاین اون یه گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه


و من اینجوری بودم


بعدش اینجوری شدم



احساس من اینجوری بود


بعد اینجوری شدم


بله....آخرش به این حال و روز افتادم


پدر عاشقی بسوزه

نظرات 6 + ارسال نظر
ظروف سنتی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.saleroom.blogsky.com

فروشگاه ظروف سنتی

زیباترین و متنوع ترین و چشم نواز ترین ظروف سنتی

/

بهاره ام سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.bedonesharh23.blogfa.com


خیلی باحال بود
مرسی
راستی آپم....

فایز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

با سلام
خیلی عالی بود دمت جیززززززز

SHAMIM دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

قشنگ بود

فرناز شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://raha.831@gmail.com

جال بود

sara دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ب.ظ

عکساش خیلی باحال بود مرسییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد