مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

نگاهی به متلک پرانی در ایران


نگاهی به متلک پرانی در ایران 

خانم . شما یه شوهر فقیر نمی خوای؟
!! 
نمی دانم … شاید باید به کسانی که متلک پرانی می کنند حق داد … شاید باید این کار آنها را به حساب محدودیت های 
امروز ایران گذاشت … اما مگر راه دیگری برای تماس آنها با جنس مخالف خود وجود ندارد ؟ شاید راه های درست به جوانان 
نشان داده نشده و هزار شاید دیگر … اما باید باور کرد که این عمل جنس مذکر برای زنان ما بسیار آزار دهنده است  
همیشه در ذهنم این سئوال مطرح بود که زنان در مقابل این عمل مردان چه حسی دارند … پس می پرسم 
فواد خاک نژاد 

____________________ 
مهرنوش . پ 24 ساله است . دانشجوی گرافیک در یکی از دانشگاههای معتبر ایران است . 
در روز چند بار متلک می شنوی ؟ 
آنقدر زیاد است که نمی توانم بشمرم … خیلی زیاد است … خیلی  
از شنیدن این همه متلک خسته نشدی؟ 
متاسفانه مثل اینکه راه چاره ای وجود ندارد … هیچ نهادی هم نیست که بتوان به آن اعتراض کرد … فقط خودم می توانم 
جواب انها را بدهم که اگر حرف رکیکی بزنم تفاوتی با خود آنها نخواهم داشت  
بیشتر از چه تیپی هستند ؟ 
همه نوع . از معتاد تا آدم های باشخصیت . حتی یک بار یک دکتر در مطب به من حرف رکیکی زد که واقعا نمی دانستم باید 
به او چه بگویم  
  
____________________________ 
ساناز . ح 18 ساله است . داستان کوتاه می نویسد و دلش از دست آدمهایی که به او متلک می گویند خیلی پر است . 
به نظرت با کسانی که حرفهای رکیک می زنند باید چه کرد ؟ 
باید دارشان زد . الان طوری شده که اگر پسری از کنار رد شود و به من متلک نگوید هوس می کنم ازش تشکر کنم . 
تا حالا شده با کسانی که متلک می گویند برخورد کنی؟ 

( 
می خندد ) یک بار یکی شان را با چاقو زدم 
جدی؟ 
والله . به نظرت باید چه کار می کردم . 
با تنبیه کردن یک یا ده نفر که این طور آدمها ریشه کن نمی شوند . 
ما دخترها دیگر به ریشه کن کردن این طور آدمها فکر نمی کنیم ما به برخورد در لحظه فکر می کنیم . 
یعنی چی؟ 
یعنی اگر همانجا با آنها برخورد نکنیم ممکن است کار به تماس جنسی از سوی آنها بینجامد . 
یعنی آزار جنسی؟ 
متاسفانه اگه برخورد نکنیم بله . بعضی وقتها با خودم فکر می کنم واقعا این ها هموطنان من هستند؟ 

_________________________ 
شیرین . س 42 ساله است و دو پسر دارد ولی هنوز از سوی متلک پرانها آزار می بیند  
وضعیت بعد ازتاهل حل نمی شود ؟ 
نه ! حتی با اینکه بچه هایم را همراه با من می بینند حرفهایی می زنند که من از بچه هایم خجالت می کشم . 
با آنها برخورد نمی کنی؟ 
چه می توانم بگویم ؟ آنها آنقدر پررو هستند که در مقابل هر جوابی از سوی من حرفی برای گفتن دارند 
بچه هایت چه برخوردی نشان می دهند؟ 
خب بچه ه ایم خیلی ناراحت می شوند و می خواهند برخورد کنند اما من جلوی آنها را می گیرم ترا به خدا در گزارشت 
بنویس که با این آدمها برخورد کنند . 

___________________ 
نشسته ام و گزارش تایپ شده ام را نگاه می کنم … با خودم فکر می کنم که پسران متلک پران انسانهایی مثل خود من هستند از همین جامعه … از همین فرهنگ … ولی چرا باید از یک رابطه سالم فرار کنیم … چرا باید به جای تبادل اندیشه به هم متلک بگوییم … شاید باید شروع به فرهنگ سازی کنیم … شاید هم ؟؟؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیسا شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ http://heleni.blogfa.com

سلام چند تا مطلب از اینجا کبی می کنم شما هم به وب من بیاین و هر چی دلتون می خواد کبی کنید

مهم نیست منم از جاهای دیگه کپی کردم

بهاره شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.bedonesharh23.blogfa.com

سلام مهربون یه پست خاص گذاشتم
یه جشن کوچیکه
بیای خوشحالمون میکنی

منتظرم

عمو علی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ http://aliakbarforghanii.blogfa.com/

[گل][گل][گل]
[گل]
[گل]
[گل][گل][گل]

از روز اول دل بـ­­­­ـــــه آن دلـــــــدار دادیــــــــم

ما اختـــیار خــود بــــه دست یــــار دادیم

جز مــــهر او در سینه دیــــگر جـا نـــدارد

در خــــانه ی دل غــیر دلــبر جــــا ندارد

هـــر عـــابری از کــــوچه ی عشاق رد شد

با دام چشم نــــرگسش حبس ابـــد شد

هر صــبح با گل مثـــل شبنم عهد بستیم

تنـــها به امــید وصالــش زنـــده هستیم

از کودکی دلـــدادگی بــــا مــــا قـرین است

در مذهب ما عشق از ارکـان دیــن است

بی عشق حتی روز هـم رویش سیاه است

هر شب نگـــاه آسمان بــر چشم ماه است

عشق علی و بچـــه هایـــش روزی ماست

ای شــــیعیان روز فــرج پیــــروزی ماست

جان دو عـــالم نــــذر یـک لبخند یـــــارم

من غـــیر دل سرمایــــه ای دیگــــر ندارم

آقا بیـــا که مــــادرم چشم انتـــــظار است

مویش زمستان شد ولی چشمش بهار است

چیـــزی نمانــــده تــــا پــــدر یعــقوب گردد

برگرد یوسف تا که چشـــمش خـــوب گردد

**************************************

[گل][گل][گل]
[گل]
[گل]
[گل][گل][گل]

سلام روز خوش

Aida دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ http://beyad-eshgam.blogfa.com

slm webet ali bud harf nadasht xeili mamnun misham be manam sar bezani

ی جوون چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

مطلبتون خیلی خوب بوددرحقیقت پسرای الان پسرای نسل غیرت روخواهروروشن فکری روی دخترهمسایه هستند.

سحر جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:19 ب.ظ

ممنون مطالبتون جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد