مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب فیسبوکی

رفتم بانک به کارمنده میگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ببخشید شما صندوقدار هستین؟ پ نه پ؛هاچ بکم

.

.

.

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :
7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !
دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....
منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !
خیلی وقته دلم تنگ شده ... !!!
.

.

.

توجه کردید ؟
کافیه سیم جارو برقی رو جمع کنی !
اون موقع است که آشغالا شروع میکن خودشونو یکی یکی بهت نشون میدن
 

 

 

دختر کوچولویی به باباش زنگ زد و گفت:
بابا داری میای خونه شیرنی میخری...؟
جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه..!
ماشینشو زد کنار خیابون پیاده شد آروم و با خجالت گفت: آزااااااادی آزااااادی 2 نفر


 

یه چیزی بگم خانم ها نه نگن:

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد

زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!

مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد

زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!

... از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد

ولی زن همچنان مشغول خرید بود
.

.

.

.

من یه عادتی دارم وقتی اس.ام.اس میفرستم و میبینم دو صفحه حساب میشه،اول شروع میکنم به حذف قسمتهای ادبی مثل"، ؛ !"
بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم مثلا "جوووونم"میشه "جونم"
یا "بووووووووووووووس" تبدیل به "بوس" میشه!
اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم!
مثل: "بزنگ" به جای "زنگ بزن" یا "بسلام" به جای سلام برسون!
وای از اس.ام.اسی که با همۀ این فشرده سازی ها و چلوندن ها حدود 3-2 تا حرف اضافه داشته باشه!و دیگه راه نداشت باشه تبدیل به یه اس.ام.اس بشه! اونموقع ست که از لجم کلی هم چرت و پرت بهش اضافه میکنم که دوتا اس.ام.اس پر بشه تا یه وقت خدای نکرده پولم هدر نده!
ینی اگه اینهمه وقتی که صرف فشرده سازی یه اس.ام.اس میکنم،
اونم واسه 10یا 16 تومن،صرف درسم کرده بودم الان PHD داشتم ..!

 

 

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﭼﻘﺪ ﻟﺬﺕ ﺩﺍﺷﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﻭﺳﻂ ﮐﻼﺱ ﺭﯾﺎﺿﯽ
ﺩﺭ ﻣﯿﺰﺩﻧﻮ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﺳﺮﻭﺩ ﺑﯿﺎﻥ
ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻤﺮﯾﻦ ........
ﻫﯽ ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ...........
.

.

.

.

شما هم هر از گاهی یه سر به اد لیستتون میزنید و اینایی که نقش هویج دارن رو ریموو میکنید یا فقط من اینجوریم ؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
سید عزیز شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.bacheha-HVA.blogfa.com

تا باشه از این اس ام اسا بابا دمت گرم
راستی یادت نره به وب منم سر بزنی اگه خوشت اومد منو لینک تا منم تو رو لینکت کنم

هانا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

عالی بودخدایش

مینا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام خدایش همه مطالب سایتتون عالیه حرف نداره خداقوت خستیگم دررفت مهمترازهمه این که مطالبت روتاحالاتوهیچ سایتی نخوندم یعنی تکراری هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد