مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

برخورد آیت الله خامنه ای با یک دوست دختر و پسر

به گزارش تپلک به نقل از سیما فان-سیمافان ، یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت:  یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع  نامناسبی داشتند.

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛  آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم. 

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، ومن هم آمادگی دارم که شخصاً خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار ، همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.

(منبع: نشریه ماه تمام ،شماره ۳،ص۱۷).

در این جاست که تفاوت ها معلوم می شود !

نظرات 10 + ارسال نظر
kos va sher جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:06 ق.ظ

کس ننه دروغگو

دروپغ دروغ تاا کی؟ دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ب.ظ

تاااا کیی
خودتونو میخواید خوب‌جلوه بدید اخه
بزار این نظام عوض شه‌گند کاری شمام مث پهلوی رو میشه

محمد سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ق.ظ

الان برو ببین چکاره اند؟

ارش. جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:30 ب.ظ

تاخون دررگ مااااست خامنه ای رهبرمااااست.دوستت دارم ای امام مهربان.پاینده پاشی وجاودان.چشم دشمنانت کور.یاحق.

وحید سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:50 ب.ظ

باسلام‌این‌است‌که‌امامامام‌من‌امام‌‌خامنه‌ای‌لیاقت‌‌رهبری‌رادارد‌وداشته‌است‌و‌کس‌جز‌ایشان‌نتواند‌در‌این‌جایگاه‌باشد

ژنرال های ایرانی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:56 ب.ظ

جانم به فدایت مرد با تعصب ....
مملکت رو دست ایشونه نه اون بنفشه که ریده تو مملکت و یک سری احمق هم بهش رای دادن... الان یک ماه نگذشته یارانه مارو قطع کردن بیشرفا
ماهی یک میلیون به کجای یک خانواده میرسه که یارانش هم قطع کردن....
عب نداره اینم میره چهارسال دیگه...
جانم فدای رهبرم

دختر لحظه ها پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:08 ب.ظ http://homelan-pulse.blogfa.com/

این ماجرا حقیقت محظه من در چند منبع نوشتاری خوندم
کسایی که هرچی اینجور خاطرات رو می شنوند باور نمی کنند می تونند خاطرات خود گغته ی اقا رو بخونند تو این خاطرات اقا کمترین تعریف رو از خودشون کردند ولی شما می تونید از لحن نوشتن و حرفاشون متوجه شخصیتشون بشین
البته تو این وبم هم درباره اقا اطلاعات زیادیه که می تونید تشریف بیارید

محمدهادی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:43 ب.ظ

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

لیا یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 12:45 ب.ظ

درسته،برخورد کریمانه رهبر معظم ، با آن دو جوان باعث جذب جوانها میشه....ولی متاسفانه رفتارهای اشتباه برخی خشک مقدسها و برخورد تند آنها با این تیپ جوانها، متاسفانه باعث دین گریزی آنها میشه و قضاوت نادرستی از دین دارند...

... یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:26 ب.ظ

یه مُش آدم چیز مال نظر دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد