مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

مطالب جالب و جذاب

مطالب جالب و مفید از همه جا ، مطالب تاریخی - علمی - خلاصه جالب ترین ها رو میتونید تو این وبلاگ پیدا کنید

اس ام اس سرکاری جالب

من دوست دارم تو چی؟
من دیوونتم تو چی؟
من شوخی کردم تو چی؟
 

*

*

تورا از گل نه از گل افریدند/ ز عطر یاس و سنبل افریدند/ نمیدانم تورا با این همه حسن/ چرا این
گونه منگل افریدند؟

*

*

شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

*

*

تو توی قلب من جا داری.. تو توی رگ های من جا داری.. رفتم دکتر گفت انگل داری

*

*

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره... . ... .
.
.
آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی موانع بپره 

*

*

شمامذکریدیا مونث؟برای دانستن جواب پایین را نگاه کنید
.
.
.
.
.
آیکیواین پایین ونمیگماون یکی رو میگم.

*

*

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!

*

*

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری

*

*

یه روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم....فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم...... امروز تو اتوبان دیدمت خدا آخر و عاقبتم و به خیر کنه! عجب 206ی هستی

*

*

من سر راه تو دامی از محبت پهن کردم ولی تو با سرعت از کنار ان رد شدی و گفتی:
میگ میگ!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ

بی تربیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد